VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shopspolečnosti FIŠER–KVĚTINY Helena Ottová

 

 

platné od 01. 07. 2016

Každá objednávka je považována za přijatou až v momentě když:

  • obdržíme platbu na náš účet
  • obdržíme potvrzení o platbě emailem nebo faxem
  • po akceptaci platby platební kartou v autorizačním centru

Cena za doručení: 149,-Kč (Plzeň a velká města);mimo Plzeň a velká města 299,-Kč Upřesnění ceny možnost na dotaz 602 522 822 nebo obchod@fiser-kvetiny.cz

ZPŮSOBY JAKÝMI MŮŽETE ZAPLATIT OBJEDNÁVKU KVĚTINY

1. PLATBA KARTOU ONLINE

V případě vytvoření objednávky a jejím potvrzení Vás systém automaticky přesměruje na platební bránu banky kde zadáte potřebné údaje o platební kartě. Po potvrzení platby Vám bude na Vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce zaslán email o stavu platby. Tento způsob platby je rychlý a pohodlný. Kytici doručíme ve stejný den kdy provedete objednávku. Při platbě kartou jsou veškeré informace diskrétní, system je zabezpečen bezpečnou platbou přes internet.

Podporujeme platby online

2. PLATBA PŘEVODEM Z ÚČTU NA ÚČET

V případě platby převodem Vám budou na emailovou adresu kterou uvedete v objednávce zaslány obratem kompletní údaje k platbě převodem. Jako jediní nepožadujeme mít částku za kytici na účtu před doručením kytice, stačí když nám pošlete potvrzení o platbě z banky na náš email obchod@fiser-kvetiny.cz a na základě tohoto potvrzení kytici doručíme na Vámi požadovanou adresu. Díky tomuto způsobu jsme schopni doručit kytici i ve stejný den kdy provedete objednávku.

č.ú. 4187026339/0800, VS číslo objednávky

 

3. PLATBA V HOTOVOSTI NA NÁŠ ÚČET

V případě platby v hotovosti na náš účet si zvolte při tvorbě objednávky způsob platby převodem. Po uzavření objednávky Vám budou na Vaši emailovou adresu zaslány kompletní údaje k platbě. Hotovost můžete složit v kterékoliv pobočce České Spořitelny na náš účet. Po složení hotovosti stačí, když nás budete kontaktovat na tel. +420 602 522 822. Okamžitě platbu zkontrolujeme na našem účtu a poté již nebrání nic v doručení kytice na Vámi uvedenou adresu dle objednávky.

č.ú. 4187026339/0800, VS číslo objednávky

4. PLATBA FAKTUROU

Platba na fakturu je možná po předchozí domluvě na telefonu : +420 602 522 822 nebo 602 414 112

Každá zásilka obsahuje

  • produkt dle Vašeho výběru
  • dárkové zabalení zásilky (v ceně produktu)
  • přání, vzkaz (v ceně produktu)

Za pozdní doručení zásilky neručíme v těchto případech

  • jsou-li neúplné informace o doručení zásilky zejména kontakt a adresa pro doručení
  • v případě že nezastihneme obdarovaného nebo objednávajícího na uvedené adrese

Další informace

Doporučujeme, aby byly květiny po předání seříznuty na stoncích o cca. 5mm a dány do vázy s čistou vodou a výživou, jež je součástí zásilky.

Je možné, že dodané kytice a doplňky se mohou mírně lišit od produktů uvedených na našich stránkách, v případě náhrady zboží, dbáme vždy na to, aby se zásilka co nejvíce podobala Vámi vybranému produktu. V případě náhrady ve větším rozsahu vás vždy budeme předem informovat, v případě, že se nám nepodaří vás zkontaktovat, budeme předpokládat, že se změnou souhlasíte. Vzhledem k bohatému sortimentu, který naše provozovna nabízí, dochází ke změnám velice zřídka, v případě, že z jakýchkoliv důvodů nebudeme moci objednávku vyřídit, peníze Vám budou vráceny a o nevyřízení objednávky Vás budeme informovat.

Garantujeme, že veškeré Vámi uvedené informace na stránkách www.fiser-kvetiny.cz jsou diskrétní, nebudou dále šířeny ani nijak zneužity.

Vazby na fotografiích jsou orientační.

Bonboniéra, kterou si vyberete se může lišit z důvodu skladových zásob, ale vždy bude nahrazena srovnatelnou a ve stejné cenové relaci.

Fotografie dárkových předmětů jako jsou plyšové hračky, lahve vína atd. jsou orientační, mohou být nahrazeny stejným druhem zboží podobného vzhledu ve stejné cenové relaci.

V případě doručení kytice v den objednání, je potřeba odeslat objednávku do 17 hodin. V případě, že nebude adresát zastižen na uvedené adrese a nebude možné ho kontaktovat telefonicky (objednavatel neuvede do objednávky tel. kontakt na příjemce), pokusíme se kontaktovat objednatele. V případě, že se nám to nepodaří, bude zásilka odvezena zpět na pobočku. Objednavatel bude informován o adrese uložené zásilky, kde si ji bude moci vyzvednout nebo si zaplatit další dopravné na místo určení.

Potravinové koše musejí být objednány minimálně dva pracovní dny před datem dodání. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Telefonická podpora +420 602 522 622 je k dispozici každý den. Objednávky, které mají být doručeny o víkendu musejí být objednány nejpozději v pátek.

Velikost kytic se liší počtem květin v kytici, ne rozměry v cm.

Ve dnech 14.2. svátek sv. Valentýna, 8.3. MDŽ a Dne matek, nemůžeme garantovat rozvoz do 2 hodin od objednání.

1. Základní pojmy

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv o koupi zboží uzavíraných společností FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová s jejími zákazníky.

1.2 Prodávající je společnost FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová, IČ 64876519, se sídlem Lochotínská 44a, 301 00 Plzeň, provozovnou Pod Všemi svatými 2, 301 00 Plzeň. Prodávající je provozovatelem kamenného a internetového obchodu (e-shopu) s květinami a doplňkovým zbožím.

1.3 Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která na základě objednávky kupuje zboží a popř. požaduje jeho dodání příjemci na určené místo.

1.4 Příjemce je fyzická nebo právnická osoba, které je prodávajícím, podle objednávky kupujícího, dodáno zboží na určené místo.

1.5 Dopravce je společnost, která se zabývá profesionální přepravou zásilek.

1.6 Seznam a ceník zboží a služeb je veden na internetových stránkách prodávajícího www.fiser-kvetiny.cz.

2. Objednávka zboží a služeb

Objednávku zboží a služeb lze učinit těmito způsoby:¨

2.1 Osobně v provozovně FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová na adrese Pod Všemi svatými 2, 301 00 Plzeň

Otevírací doba: pondělí až pátek : 9.00 – 18.00 | sobota : 9.00 – 12.00

2.2 Elektronicky, on-line objednávkou na portálu www.fiser-kvetiny.cz. Po odeslání a zaplacení objednávky je kupujícímu e-mailem zasláno potvrzení o přijetí objednávky. Kupující je povinen potvrzení o přijetí objednávky zkontrolovat, v případě zjištěné nesprávnosti nebo neúplnosti údajů, zjm. o předmětu objednávky nebo adrese o místě dodání neprodleně kontaktovat provozovnu FIŠER–KVĚTINY,, Helena Ottová na tel. +420 602 522 822 nebo 602 414 112 a údaje opravit. Na pozdější reklamace z důvodu nesrovnalostí v objednávce nebude brán zřetel.

V případě zájmu o zaregistrování do databáze věrných zákazníků společnosti FIŠER–KVĚTINY , Helena Ottová stačí kliknout na tlačítko „registrace" vpravo nahoře a vyplnit registrační formulář. Při dalším nákupu se stačí pouze přihlásit přes tlačítko „přihlášení". Registrovaným zákazníkům mohou být zasílány výhodné akční nabídky zboží. Pokud kupující není zaregistrován, je nutné pokaždé vyplnit všechny požadované informace o sobě i o příjemci. Registrace do databáze věrných zákazníků však není podmínkou objednávky.

2.3 Telefonicky na tel. čísle +420 602 522 822 či 602 414 112. Objednávky jsou přijímány od pondělí do pátku v době 9.00 – 18.00 hodin, v sobotu 9.00 – 12.00 hodin. Při tomto způsobu objednání zboží je nutné jej zaplatit předem, a to na provozovně prodávajícího jeden den před datem dodání.

2.4 E-mailem na adrese obchod@fiser-kvetiny.cz Do předmětu e-mailu napište: OBJEDNÁVKA KVĚTIN. V textu e-mailu uveďte: 1. Specifikace zboží; 2. Způsob odběru zboží (osobní vyzvednutí nebo zaslání příjemci, do vlastních rukou příjemce); 3. Údaje o kupujícím (jméno a příjmení osoby nebo firma vč. IČ, adresa místa bydliště nebo sídla firmy, telefonní číslo); 4. Údaje o příjemci (jméno a příjmení osoby nebo firma vč. IČ, adresa místa bydliště nebo sídla firmy, patro, číslo dveří, telefonní číslo); 5. Požadovaný čas dodání zboží. Při tomto způsobu objednání zboží je nutné zaplatit jej předem, a to na provozovně jeden den před datem dodání.

Příklad specifikace zboží: Pro koho je kytice určena (žena/manželka/dcera/muž), k jaké příležitosti je kytice určena (narozeniny/promoce/smuteční/apod.), druh a počet květin (růže, 9 ks/různé květiny – ne růže, 9 ks/apod.), barevnost, velikost a tvar kytice (barevná s převažující růžovou/velká/kulatá/apod.), hodnota (max. do 1 000 Kč), text přání, zda dodat pouze do vlastních rukou.

Výběr kytice z nabídky e-shopu: do objednávky napsat název kytice (číslo), velikost, počet kusů a text přání. Na snímcích jsou jednotlivé kytice vyfoceny ve střední velikosti.

2.5  Poslední objednávka na týž den musí být učiněna včetně zaplacení zboží do 17 hodin. Při doručení následující den nebo později lze poslední objednávku učinit do 17.30 hodin v pracovních dnech a v sobotu do 11.30 hodin.

3. Dodání zboží

Objednané zboží lze dodat těmito způsoby:

3.1 Dodání zboží při osobním odběru na provozovně FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová., Pod Všemi svatými 2, Plzeň

3.2 Dodání zboží odesláním příjemci – v rámci ČR.

3.2.1 Při dodání zboží odesláním příjemci prodávající odesílá zboží příjemci určenému kupujícím do místa určeného kupujícím. Přeprava zboží je prováděna dopravcem.

3.2.2 Dopravce přepraví zboží na sjednané místo a vydá ho příjemci v přepravní lhůtě. Informace o místě, příjemci a přepravní lhůtě předává dopravci prodávající na základě objednávky kupujícího.

3.2.3 Příjemce musí být v přepravní lhůtě přítomen na sjednaném místě. Není-li příjemce přítomen, může dopravce vydat zboží proti písemnému potvrzení i jiné osobě, která se nachází na sjednaném místě. Toto neplatí, pokud si kupující v objednávce písemně vymíní, že zboží musí být předáno příjemci do vlastních rukou. Dopravce ověří totožnost příjemce pouze ústním dotazem, není povinen zkontrolovat totožnost příjemce dle osobních dokladů.

3.2.4 V případě, že příjemce odmítne zboží převzít nebo že zboží nelze doručit, a to zejména z důvodu nepřesné nebo neexistující adresy, nepřítomnosti příjemce ani jiné oprávněné osoby, které by bylo možno v souladu s těmito obchodními podmínkami zboží v místě doručení předat, je dopravce povinen neprodleně informovat kupujícího nebo prodávajícího a vyčkat sdělení dalších instrukcí. Cenu za plnění dalších instrukcí hradí kupující. Nebudou-li další instrukce dopravci sděleny do 10 minut nebo nebude-li možné tyto instrukce splnit, dopravce přepraví zboží zpět prodávajícímu. Povinnost dopravce doručit zboží je tak splněna vrácením zboží prodávajícímu.

3.2.5. Při nezastižení příjemce na kupujícím určeném místě, lze provést opakované dodání zboží. Bylo-li nedodání zboží způsobeno vinou kupujícím poskytnutých chybných nebo neúplných údajů v kontaktech na příjemce, bude opakované dodání zboží provedeno, po doplnění kontaktních údajů na příjemce a úhradě poplatku za opakované dodání zboží (viz. platný Ceník), v nejkratší možné dodací lhůtě. Poplatek lze uhradit osobně na provozovně nebo on-line platbou. Kontakt na příjemce lze doplnit telefonicky na č. +420 602 522 822. V případě, že kupující neuhradí poplatek za opakované dodání zboží či nedoplní kontaktní údaje na příjemce do 24 hodin od vyrozumění o nezastižení adresáta, bude objednávka považována za vyřízenou, přičemž se kupní cena ani poplatek za dodání kupujícímu nevrací.

4. Přepravní lhůta

4.1 Dodání zboží je prováděno dopravcem.

4.2 Pokud je zboží objednáno s předstihem, dodání odpovídá požadovanému času dle objednávky.

4.3 U ostatních objednávek je zboží dodáno v přepravní lhůtě do 2 hodin od zaplacení a potvrzení objednávky. Příjemce musí být během přepravní lhůty zboží tj. po dobu 2 hodin od zaplacení a potvrzení objednávky, přítomen v místě dodání.
4.3 Doručování v nočních hodinách je poskytováno pouze po předchozí domluvě, a to jen v pracovní dny do 22 hodin.
4.4 Dodání zboží nelze uskutečnit přesně na minuty, proto je stanoveno výše uvedené časové rozpětí 2 hodin.

5. Platba objednávky

5.1 Při osobním odběru zboží v provozovně lze objednávku zaplatit: v provozovně v hotovosti, platební kartou nebo v případě elektronické objednávky platební kartou on-line.
5.2 Při odběru zboží dodáním určenému příjemci lze objednávku zaplatit: v provozovně v hotovosti, platební kartou nebo v případě elektronické objednávky platební kartou on-line nebo dobírkou (v hotovosti u dopravce).
5.3 Pro platby v provozovně i on-line akceptujeme platební karty: VISA, VISA ELECTRON, MASTER CARD, MAESTRO.

 

5.4 Platbu převodem na účet lze uskutečnit pouze na základě předchozí osobní nebo telefonické dohody na tel. 602 522 822. Objednávka bude vyřízena až po obdržení platby na účet u ČS 4187026339/0800, VS číslo objednávky.


5.5 Zpracování objednávky bude zahájeno až po obdržení platby, s výjimkou platby na dobírku nebo platby v hotovosti.

5.6 Celková cena objednávky zahrnuje cenu zboží (cena kytice bez vázy -  pouze dekorace viz.  popis), přepravu (dodání) zboží, případně cenu za dobírku, vše vč. DPH.

5.7 Cena za zboží se řídí ceníkem prodávajícího platným ke dni objednávky. Cena kytic se řídí aktuálními cenami květin na holandských burzách. Dle sezónnosti jsou uvedeny vždy aktuální ceny, které se v průběhu roku mohou měnit.

5.8 Cena přepravy se řídí ceníkem uvedeným v příloze těchto podmínek. Internetový obchod počítá ceny přepravy i časy doručení sám automaticky. Kupující je povinen si cenu přepravy i čas doručení v objednávce zkontrolovat. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

5.9 DPH je účtována ve výši aktuální sazby. Fakturu na odebrané zboží lze vystavit až po zaplacení objednávky.¨

Naše fakturační údaje:

FIŠER–KVĚTINY

Helena Ottová
Lochotínská 44a
301 00 Plzeň

IČ: 64876519
DIČ: CZ6153061365
číslo účtu: ČS 4187026339/0800

6. Předání zboží a reklamace

6.1 Příjemce svým podpisem potvrzuje převzetí zboží a zároveň tím stvrzuje, že zboží převzal v dobrém stavu. V případě, že je zboží poškozeno (např. polámané květiny), je příjemce před převzetím zboží povinen oznámit toto poškození prodávajícímu na tel. +420 602 522 822. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

6.2 Prodávající neodpovídá za chybné kontaktní údaje příjemce ani za to, že příjemce nebyl z jakéhokoliv důvodu v přepravní lhůtě zastižen na místě určeném v objednávce.

7. Stornování objednávky

7.1 Kupující může stornovat objednávku pouze písemnou formou v podobě e-mailu zaslaného na adresu: info@fiser-kvetiny.cz. Objednávky lze stornovat pouze do 24 hodin před termínem doručení objednaného zboží příjemci.

7.2 Stornovací poplatek bude účtován ve výši 50 % z celkové ceny původní objednávky.

8. Záměna květin

8.1 Vzhledem k sezónnosti květin a přímé závislosti na dovozu květin ze zahraničí si prodávající vyhrazuje právo záměny druhu nebo barvy květin ve výši maximálně 25 % oproti fotografii na stránkách internetového obchodu.

8.2 V případě nutné záměny vyšší než 25 %, prodávající neprodleně nakontaktuje kupujícího a bude dohodnut další postup.

9. Závěrečná ujednání a ochrana osobních údajů

9.1 Prodávající se zavazuje uchovat v tajnosti před nepovolanými osobami všechny informace týkající se zboží, ceny a místa jeho dodání.

9.2 Prodávající se zavazuje respektovat a chránit poskytnuté osobní údaje kupujícího i příjemce v souladu se zákonem č. 101/2002 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje budou zpracovávány a bezpečně uchovávány v zabezpečeném informačním systému prodávajícího. Prodávající má právo si poskytnuté osobní údaje dostupnými prostředky ověřit z hlediska jejich pravdivosti a možného záměru, který je v rozporu s českým právním řádem, nebo zda osobní údaj nebyl poskytnut osobou nebo subjektem, kterému takové informace nepřináleží. Prodávající poskytnuté a zjištěné osobní údaje využije pouze pro úspěšné vyřízení objednávky, doručení zboží a případnou reklamaci. Kupující tímto výslovně souhlasí s předáním těchto svých osobních údajů dopravci pouze za účelem doručení zásilky.

9.3 Veškeré právní vztahy vznikající mezi prodávajícím a kupujícím se řídí českým právním řádem. Ve věcech neupravených jinou smlouvou nebo těmito obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení obchodního zákoníku v platném znění.

9.4 Obchodní podmínky mají přednost před případně odlišným prohlášením osob vystupujících jménem prodávajícího, ledaže je toto odlišné prohlášení učiněno písemně a podepsáno osobou, která je ve smyslu příslušných právních předpisů oprávněna jednat za prodávajícího.

9.5 Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoliv jednostranně změnit. V případě změny obchodních podmínek nabývají tyto změny účinnosti jejich uveřejněním na internetových stránkách prodávajícího. Změny nemají vliv na již učiněné objednávky.

9.6 Podáním objednávky kupující vyjadřuje s těmito obchodními podmínkami bezpodmínečný souhlas.

Ceník

Dodání do 2 hodin po – pá 8.30 – 18.00 (přijetí poslední objednávky 17.00), Plzeň a velká města: 149,- Kč

Opětovné dodání  zásilky                                                                                            :  149,- Kč

(uvedené ceny jsou vč. DPH) 

mimo město ( do 20km)                                                                                              299,-Kč