1. PLATBA KARTOU ONLINE

V případě vytvoření objednávky a jejím potvrzení Vás systém automaticky přesměruje na platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje o platební kartě. Po potvrzení platby Vám bude na Vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce zaslán email o stavu platby. Tento způsob platby je rychlý a pohodlný. Kytici doručíme ve stejný den, kdy provedete objednávku. Při platbě kartou jsou veškeré informace diskrétní, system je zabezpečen bezpečnou platbou přes internet.

2. PLATBA PŘEVODEM Z ÚČTU NA ÚČET

V případě platby převodem Vám budou na emailovou adresu, kterou uvedete v objednávce zaslány obratem kompletní údaje k platbě převodem. Jako jediní nepožadujeme mít částku za kytici na účtu před doručením kytice, stačí když nám pošlete potvrzení o platbě z banky na náš email obchod@fiser-kvetiny.cz a na základě tohoto potvrzení kytici doručíme na Vámi požadovanou adresu. Díky tomuto způsobu jsme schopni doručit kytici i ve stejný den kdy provedete objednávku. č.ú. ČS 4187026339/0800 VS číslo objednávky

3. PLATBA V HOTOVOSTI NA NÁŠ ÚČET

V případě platby v hotovosti na náš účet si zvolte při tvorbě objednávky způsob platby převodem. Po uzavření objednávky Vám budou na Vaši emailovou adresu zaslány kompletní údaje k platbě. Hotovost můžete složit v kterékoliv pobočce ČS na náš účet. Po složení hotovosti stačí když nás budete kontaktovat na tel. +420 602 522 822. Okamžitě platbu zkontrolujeme na našem účtu a poté již nebrání nic v doručení kytice na Vámi uvedenou adresu dle objednávky.

č.ú. ČS 4187026339/0800 VS číslo objednávky

4. PLATBA FAKTUROU

Platba na fakturu je možná po předchozí domluvě na telefonu : +420 602 522 822

Každá zásilka obsahuje

  • produkt dle Vašeho výběru
  • dárkové zabalení zásilky (v ceně produktu)
  • přání, vzkaz (v ceně produktu)

Za pozdní doručení zásilky neručíme v těchto případech

  • jsou-li neúplné informace o doručení zásilky zejména kontakt a adresa pro doručení
  • v případě že nezastihneme obdarovaného nebo objednávajícího na uvedené adrese

Další informace

Doporučujeme, aby byly květiny po předání seříznuty na stoncích o cca. 5mm a dány do vázy s čistou vodou a výživou, jež je součástí zásilky. Je možné, že dodané kytice a doplňky se mohou mírně lišit od produktů uvedených na našich stránkách, v případě náhrady zboží, dbáme vždy na to, aby se zásilka co nejvíce podobala Vámi vybranému produktu. V případě náhrady ve větším rozsahu vás vždy budeme předem informovat, v případě, že se nám nepodaří vás zkontaktovat, budeme předpokládat, že se změnou souhlasíte. Vzhledem k bohatému sortimentu, který naše provozovna nabízí, dochází ke změnám velice zřídka, v případě, že z jakýchkoliv důvodů nebudeme moci objednávku vyřídit, peníze Vám budou vráceny a o nevyřízení objednávky Vás budeme informovat. Garantujeme, že veškeré Vámi uvedené informace na stránkách www.fiser-kvetiny.cz jsou diskrétní, nebudou dále šířeny ani nijak zneužity.
Vazby na fotografiích jsou orientační. Bonboniéra, kterou si vyberete se může lišit z důvodu skladových zásob, ale vždy bude nahrazena srovnatelnou a ve stejné cenové relaci. Fotografie dárkových předmětů jako jsou plyšové hračky, lahve vína atd. jsou orientační, mohou být nahrazeny stejným druhem zboží podobného vzhledu ve stejné cenové relaci.

V případě doručení kytice v den objednání, je potřeba odeslat objednávku do 17 hodin. V případě, že nebude adresát zastižen na uvedené adrese a nebude možné ho kontaktovat telefonicky (objednavatel neuvede do objednávky tel. kontakt na příjemce), pokusíme se kontaktovat objednatele. V případě, že se nám to nepodaří, bude zásilka odvezena zpět na pobočku. Objednavatel bude informován o adrese uložené zásilky, kde si ji bude moci vyzvednout nebo si zaplatit další dopravné na místo určení. Potravinové koše musejí být objednány minimálně dva pracovní dny před datem dodání. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. telefonická podpora +420 602 522 622 je k dispozici každý den. Objednávky, které mají být doručeny o víkendu musejí být objednány nejpozději v pátek.

Velikost kytic se liší počtem květin v kytici, ne rozměry v cm.

Ve dnech 14.2. svátek sv. Valentýna, 8.3. MDŽ a Dne matek, nemůžeme garantovat rozvoz do 2 hodin od objednání.

1. Základní pojmy

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv o koupi zboží uzavíraných společností FIŠER-KVĚTINY.Helena Ottová s jejími zákazníky.

1.2 Prodávající je společnost FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová, IČ 64876519, se sídlem Lochotínská 44a, 301 00 Plzeň,. Prodávající je provozovatelem kamenného a internetového obchodu (e-shopu) s květinami a doplňkovým zbožím.

1.3 Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která na základě objednávky kupuje zboží a popř. požaduje jeho dodání příjemci na určené místo.

1.4 Příjemce je fyzická nebo právnická osoba, které je prodávajícím, podle objednávky kupujícího, dodáno zboží na určené místo.

1.5 Dopravce je společnost, která se zabývá profesionální přepravou zásilek.

1.6 Seznam a ceník zboží a služeb je veden na internetových stránkách prodávajícího www.fiser-kvetiny.cz.

2. Objednávka zboží a služeb

Objednávku zboží a služeb lze učinit těmito způsoby:

2.1 Osobně v provozovně FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová na adrese Pod Všemi svatými 2, 301 00 Plzeň

Otevírací doba: pondělí až pátek : 9.00 – 18.00 | sobota : 9.00 – 12.00

2.2 Elektronicky, on-line objednávkou na portálu www.fiser-kvetiny.cz. Po odeslání a zaplacení objednávky je kupujícímu e-mailem zasláno potvrzení o přijetí objednávky. Kupující je povinen potvrzení o přijetí objednávky zkontrolovat, v případě zjištěné nesprávnosti nebo neúplnosti údajů, zjm. o předmětu objednávky nebo adrese o místě dodání neprodleně kontaktovat provozovnu FIŠER–KVĚTINY , Helena Ottová na tel. +420 602 522 822 a údaje opravit. Na pozdější reklamace z důvodu nesrovnalostí v objednávce nebude brán zřetel.

V případě zájmu o zaregistrování do databáze věrných zákazníků společnosti FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová stačí kliknout na tlačítko „registrace" vpravo nahoře a vyplnit registrační formulář. Při dalším nákupu se stačí pouze přihlásit přes tlačítko „přihlášení". Registrovaným zákazníkům mohou být zasílány výhodné akční nabídky zboží. Pokud kupující není zaregistrován, je nutné pokaždé vyplnit všechny požadované informace o sobě i o příjemci. Registrace do databáze věrných zákazníků však není podmínkou objednávky.

2.3 Telefonicky na tel. čísle +420 602 522 822. Objednávky jsou přijímány od pondělí do pátku v době 9.00 – 18.00 hodin, v sobotu 9.00 – 12.00 hodin. Při tomto způsobu objednání zboží je nutné jej zaplatit předem, a to na provozovně prodávajícího jeden den před datem dodání.

2.4 E-mailem na adrese obchod@fiser-kvetiny.cz Do předmětu e-mailu napište: OBJEDNÁVKA KVĚTIN. V textu e-mailu uveďte: 1. Specifikace zboží; 2. Způsob odběru zboží (osobní vyzvednutí nebo zaslání příjemci, do vlastních rukou příjemce); 3. Údaje o kupujícím (jméno a příjmení osoby nebo firma vč. IČ, adresa místa bydliště nebo sídla firmy, telefonní číslo); 4. Údaje o příjemci (jméno a příjmení osoby nebo firma vč. IČ, adresa místa bydliště nebo sídla firmy, patro, číslo dveří, telefonní číslo); 5. Požadovaný čas dodání zboží. Při tomto způsobu objednání zboží je nutné zaplatit jej předem, a to na provozovně jeden den před datem dodání.

Příklad specifikace zboží: Pro koho je kytice určena (žena/manželka/dcera/muž), k jaké příležitosti je kytice určena (narozeniny/promoce/smuteční/apod.), druh a počet květin (růže, 9 ks/různé květiny – ne růže, 9 ks/apod.), barevnost, velikost a tvar kytice (barevná s převažující růžovou/velká/kulatá/apod.), hodnota (max. do 1 000 Kč), text přání, zda dodat pouze do vlastních rukou.

Výběr kytice z nabídky e-shopu: do objednávky napsat název kytice (číslo), velikost, počet kusů a text přání. Na snímcích jsou jednotlivé kytice vyfoceny ve střední velikosti.

2.5  Poslední objednávka na týž den musí být učiněna včetně zaplacení zboží do 17 hodin. Při doručení následující den nebo později lze poslední objednávku učinit do 17.30 hodin v pracovních dnech a v sobotu do 11.30 hodin.

3. Dodání zboží

Objednané zboží lze dodat těmito způsoby:

3.1 Dodání zboží při osobním odběru na provozovně FIŠER–KVĚTINY, Helena Ottová, Pod Všemi svatými 2, Plzeň

3.2 Dodání zboží odesláním příjemci – v rámci ČR.

3.2.1 Při dodání zboží odesláním příjemci prodávající odesílá zboží příjemci určenému kupujícím do místa určeného kupujícím. Přeprava zboží je prováděna dopravcem.

3.2.2 Dopravce přepraví zboží na sjednané místo a vydá ho příjemci v přepravní lhůtě. Informace o místě, příjemci a přepravní lhůtě předává dopravci prodávající na základě objednávky kupujícího.

3.2.3 Příjemce musí být v přepravní lhůtě přítomen na sjednaném místě. Není-li příjemce přítomen, může dopravce vydat zboží proti písemnému potvrzení i jiné osobě, která se nachází na sjednaném místě. Toto neplatí, pokud si kupující v objednávce písemně vymíní, že zboží musí být předáno příjemci do vlastních rukou. Dopravce ověří totožnost příjemce pouze ústním dotazem, není povinen zkontrolovat totožnost příjemce dle osobních dokladů.

3.2.4 V případě, že příjemce odmítne zboží převzít nebo že zboží nelze doručit, a to zejména z důvodu nepřesné nebo neexistující adresy, nepřítomnosti příjemce ani jiné oprávněné osoby, které by bylo možno v souladu s těmito obchodními podmínkami zboží v místě doručení předat, je dopravce povinen neprodleně informovat kupujícího nebo prodávajícího a vyčkat sdělení dalších instrukcí. Cenu za plnění dalších instrukcí hradí kupující. Nebudou-li další instrukce dopravci sděleny do 10 minut nebo nebude-li možné tyto instrukce splnit, dopravce přepraví zboží zpět prodávajícímu. Povinnost dopravce doručit zboží je tak splněna vrácením zboží prodávajícímu.

3.2.5. Při nezastižení příjemce na kupujícím určeném místě, lze provést opakované dodání zboží. Bylo-li nedodání zboží způsobeno vinou kupujícím poskytnutých chybných nebo neúplných údajů v kontaktech na příjemce, bude opakované dodání zboží provedeno, po doplnění kontaktních údajů na příjemce a úhradě poplatku za opakované dodání zboží (viz. platný Ceník), v nejkratší možné dodací lhůtě. Poplatek lze uhradit osobně na provozovně nebo on-line platbou. Kontakt na příjemce lze doplnit telefonicky na č. +420 602 522 822. V případě, že kupující neuhradí poplatek za opakované dodání zboží či nedoplní kontaktní údaje na příjemce do 24 hodin od vyrozumění o nezastižení adresáta, bude objednávka považována za vyřízenou, přičemž se kupní cena ani poplatek za dodání kupujícímu nevrací.

4. Přepravní lhůta

4.1 Dodání zboží je prováděno dopravcem.

4.2 Pokud je zboží objednáno s předstihem, dodání odpovídá požadovanému času dle objednávky.

4.3 U ostatních objednávek je zboží dodáno v přepravní lhůtě do 2 hodin od zaplacení a potvrzení objednávky. Příjemce musí být během přepravní lhůty zboží tj. po dobu 2 hodin od zaplacení a potvrzení objednávky, přítomen v místě dodání.

4.3 Doručování v nočních hodinách je poskytováno pouze po předchozí domluvě, a to jen v pracovní dny do 22 hodin.

4.4 Dodání zboží nelze uskutečnit přesně na minuty, proto je stanoveno výše uvedené časové rozpětí 2 hodin.
Přečtěte si kompletní obchodní podmínky!